Korkmaz Şikayetleri

Korkmaz Hakkındaki Tüm Tüketici Şikayetleri

Şikayet Sayısı : 09

Cevap Sayısı   : 00

Korkmaz İlgilli Bir Firma Degil...

Behruz  BEY     21 EYLÜL 2020  

Korkmaz Kısa süre önce korkmaz tiryaki kahve makinesi aldım, birkaç ay içinde arızalandı servise götürdüm servis yetkilisine kullanıcı hatası mı diye sorduğunda hayır bu ürünün senin aldığın serisinin hepsinin kartları arızalı dedi.Ben derimki Korkmaz daha marka olamamış merdiven altı çalışan atölyeler gibi gerçekten Firma gibi firma olsaydı arızalı tüm ürünleri piyasadan geri çekerdi bunudamı yapmadın servise gelen garanti serisi dolmamış ürünü yenisiyle değiştirilirdi,  bundan da vazgeçtik bari servislere yeteri kadar yedek parça gönderin birde malzemeni gelmesini beklemeyelim.

ŞİKAYETE CEVAP ALANI. CEVAP YOK

Korkmaz Çaycı 1 Ayda 4 Defa Arıza Verdi...

Metin BEY     21 EYLÜL 2020  

KORKMAZ ÇAYCI-1 YIL ÖNCE ALDIĞIM ÜRÜN SON 1 AYDA 4 KERE TERMOSTAT ARIZASI VERDİ.GARANTİ KOŞULLARINDA YAPILIYOR AMA EN SON VERDİKTEN SONRA 1 GÜN ARAYLA ARIZA YAPTI VE KULLANAMIYORUM..AYRICA EVDE KULLANIYORUM

ŞİKAYETE CEVAP ALANI. CEVAP YOK

Korkmaz İade Hakkımın Olmadığını Söylüyor...

Derya HANIM      25 TEMMUZ 2020  

11.07.2020 tarihinde Capitol Korkmaz mağazasından yazlığıma götürmek üzere elektrikli çay seti aldım. Sonraki gün yazlığıma geldiğimde kutuyu açıp çaydanlığı elime almam ile birlikte sapı elimde kaldı. Çaydanlığı kutusuna kaldırıp yazlık dönüşümde hemen aldığım mağazaya geri götürdüm. Mağazaya götürdüğümde (25.07.2020) sadece servise gönderebileceklerini söylediler. Ben 1 ay içerisinde tüketici olarak iade hakkımın olduğunu söylesem de mağaza görevlisi öyle bir şey olmadığını söyledi ve hiçbir şekilde iade alamayacaklarını belirtti. Ben bu mağduriyetimin giderilmesini, para iademin yapılmasını talep ediyorum!!

ŞİKAYETE CEVAP ALANI. CEVAP YOK

Korkmaz Sorun Çözecek Kimse Yok...

Muhammed BEY      24 TEMMUZ 2020  

A310-03 Korkmaz Formula Siyah/Gri Granit Tost Makinesi. 27.04.2020 Satın aldım ve 28.05.2020 Tarihinde bozuldu birkaç kullanımda ve iletişime geçerek 01.06.2020 de fabrikasına posta kargo ile yolladım ellerine geçiş tarihi 03.06.2020 de oldu ve yaklaşık 20-25 arama ile hiçbir iletişim sağlayamadım kimse ilgilenmiyor ve bozulan cihaz için bilgi verilmiyor yetkili kim ,kimle görüşücem ve 20-25 iş günü içinde dediler o süreçte geçti tüm hakkım olan yerlere şikayetimi yapıcam sakın Korkmaz almayın pişmanlıktır yazıklar olsun zamanıma ve ödediğim parama. 3 Farklı telefon numaranız var ama sorun çözecek kimse yok. Yapılmadan bile yollasalar keyiflerine kalacak kadar rahatlar.

ŞİKAYETE CEVAP ALANI. CEVAP YOK

Korkmaz Kargoda Zarar Görmüş Ürünümü Değiştirmek İstedim Ücret Talep Etti...

Nur HANIM      10 TEMMUZ 2020  

Korkmaz markasından 3'lü tava seti istedim internetten geldi büyük olanın camı kırık bile değil tuz buz olmuş ben korkmaz müşteri işlemleri ile görüştüm ekstra fiyat talep ettiler neden fiyat ödeyeyim ki kargoyla geldiğinde olmuş ben ne yapayım ve korkmaz yani kaç gün iade süreleri de var nasıl böyle bişey diyebiliyorlar sonra şikayeti yazdım mail attılar kaç adet filan bende gönderecekler diye bekledim hala göndermediler mail atıyorum cevap vermiyorlar.

ŞİKAYETE CEVAP ALANI. CEVAP YOK

Korkmaz Ürünlerimden Hiçbir Şekilde Memnun Değilim...

Şeyda HANIM      1 TEMMUZ 2020  

Korkmaz markadan blender seti ve kahve makinesi aldım henüz yeni 1 sene oldu ama hiçbirinden memnun kalmadım. Blender seti aşırı ses çıkardığı gibi bir de bıçak kısmı kırıldı kahve makinem de durduk yere bazen çalışmamaya başladı lütfen bana acil dönüş yapılsın o kadar para verdim yazık günah ya bebeğime de o set acil lazım çünkü mama yapıyordum.

ŞİKAYETE CEVAP ALANI. CEVAP YOK

Korkmaz Ürününün Arkasında Durmuyor...

Halime HANIM      25 HAZİRAN 2020  

Kaliteli ürün olsun diye paraya kıyıp gittik bu fırını aldık fakat kendi içinde gelen rafları ısınınca yerinde durmuyor ve düşüyor. Bunu aldığımız bayi olan Ankamall avm deki arkadaşlara ilettiğimde ürünü buraya getirin diyor. Böyle saçma bir şey mi olur. Sattığın ürünü arkasında durmayacaksan ne sat ne de üret KORKMAZ korkmalısın bence insan haklarından.

ŞİKAYETE CEVAP ALANI. CEVAP YOK

Korkmaz Ürününün Arkasında Durmuyor...

Atakan BEY       30 MAYIS 2020  

Kaliteli ürün olsun diye paraya kıyıp gittik bu fırını aldık fakat kendi içinde gelen rafları ısınınca yerinde durmuyor ve düşüyor. Bunu aldığımız bayi olan Ankamall avm deki arkadaşlara ilettiğimde ürünü buraya getirin diyor. Böyle saçma bir şey mi olur. Sattığın ürünü arkasında durmayacaksan ne sat ne de üret KORKMAZ korkmalısın bence insan haklarından.

ŞİKAYETE CEVAP ALANI. CEVAP YOK

Korkmaz Yakınımızda Yetkili Servis Olmadığı İçin Götüremiyoruz...

Mehmet BEY       14 MAYIS 2020  

Korkmaz çaykolik semaver ışıkları yanıyor fakat ısıtmıyor 2 aydır almışım bize yakın yetkili servisiniz bulunmuyor ne yapalım.

ŞİKAYETE CEVAP ALANI. CEVAP YOK